Majitelia reštaurácie La Lot v centre Seattlu dlho nevydržali. Prvého septembra, čiže necelý mesiac od začiatku sporu, dosiahli Hien a Jeff spoločne so SeaSolom zavedenie politiky prerozdeľovania prepitného všetkým pracovníkom, nie šéfom. Hien navyše dostala svoj zvyčajný pracovný rozvrh.

Dňa 7. augusta Hien, Jeff a vyše 50 členov SeaSolu napochodovalo do reštaurácie, kde odovzdali list s požiadavkami a oznámili, že Hien a Jeff vyšli do štrajku proti neférovým pracovným praktikám. Takmer ihneď opustili pracovisko aj traja ďalší zamestnanci, ktorí sa predtým báli pridať k boju. Vedenie chcelo zmierniť dôsledky štrajku, a tak požiadalo zvyšný personál, aby pracoval nadčas, no pracovníci odmietli.
Do 11. augusta prebehla jedna mala letáková akcia, no majiteľka reštaurácie už začala otvorene hovoriť o negatívach pre podnik. Žiadosť pozastaviť kampaň, kým sa obe strany nedohodnú na ukončení štrajku, sa však po dvoch dňoch neseriózneho vyjednávania zamietla. Pikety pokračovali počas „happy hours“ a rušných obedných hodín a spôsobili obrovské ekonomické škody, ktoré neustále rástli. Počet návštevníkov sa počas obeda zmenšil na polovicu a počas „happy hours“ bola reštaurácia takmer prázdna.
Po ďalších dvoch týždňoch akcií sa 27. augusta ozvala majiteľka La Lot SeaSolu s tým, že splní požiadavky. Výsledkom je, že manažéri a majitelia už nebudú mať nárok na prepitné obsluhy a Hien dostala späť pôvodný pracovný rozvrh s rovnakým počtom hodín ako pred štrajkom.
„Ide o obrovské víťazstvo pre pracovníkov La Lot a SeaSolu,“ píšu SeaSol. Dosiahnutý výsledok je „účinným prejavom moci, ktorú majú ako organizovaná sila. Je to aj míľnik v histórii SeaSolu, pretože ide o prvý štrajk, ktorý sa týka viac ako jedného pracovníka. Dúfame, že čoraz viac pracovníkov sa začne organizovať v boji za svoje práva. Tento boj je dôležitý nielen preto, že sa podarilo získať dlžné peniaze, ale aj preto, že štrajkujúci sa vrátili naspäť do práce.“
Z webu http://seasol.net preložil Michal Tulík